Re: miganie LCD

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 25 Nov 2008 - 18:11:28 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "yorgus"
>Sluchaj "specjalisto" nie chce mi sie z toba dyskutowac ale sprobuje.
>Jak jestes kims wiecej niz dzieckiem neostrady to napisz:

Powiedziało anonimowe coś.

>- dlaczego uwazasz za bledne uzycie terminu amplituda

OK. Przeczytałem jeszcze raz i faktycznie, mogłeś mieć coś innego na
myśi niż mi się pierwotnie wydawało. Sądziłem, że chodzi ci o amplitudę
"mrygania" w sensie jasności świecenia luminoforu, a nie w sensie
stopnia wygaszania tegoż pomiędzy błyskami. Tu faktycznie masz rację.

>- dlaczego nic nie mowi o czestotliwosci kluczowania?

Nawet zakładając, że faktycznie w sposób opisany przez ciebie jesteś w
stanie uzyskać zakładany efekt w sensie czasu naświetlania każdej klatki
(bo np. mój aparat tak nie działa), to i tak nic nie mówi to o tym jak
często są poszczególne klatki zdejmowane z matrycy.

>Tego nie rozumiem. Narazie to pokazujesz ze bardzo chcesz zaistniec
>ale konkretnego to nic nie umiesz napisac po za przyczepieniem sie do pisowni.

"Na razie", "poza".

--
[------------------------] Microsoft  Office  2000:  Teraz  możesz bez-
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] piecznie zagrać