Re: miganie LCD

Autor: yorgus <yorgus_at_terramail.pl>
Data: Wed 26 Nov 2008 - 10:13:20 MET

Dnia Tue, 25 Nov 2008 18:11:28 +0100, Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "yorgus"
>
> Powiedziało anonimowe coś.

> OK. Przeczytałem jeszcze raz i faktycznie, mogłeś mieć coś innego na
> myśi niż mi się pierwotnie wydawało. Sądziłem, że chodzi ci o amplitudę
> "mrygania" w sensie jasności świecenia luminoforu, a nie w sensie
> stopnia wygaszania tegoż pomiędzy błyskami. Tu faktycznie masz rację.

> Nawet zakładając, że faktycznie w sposób opisany przez ciebie jesteś w
> stanie uzyskać zakładany efekt w sensie czasu naświetlania każdej klatki
> [...]

czestosc zdejmowania klatek nie ma nic do rzeczy, wplynie tylko na okres
zdudnien. Ale faktem jest ze wielokrotnosci czestotliwosci odpowiadajacej
odwrotnosci czasu naswietlania beda trudne do odroznienia bez plynnej regulacji
tegoz czasu. Musze sprawdzic dokladnie w sofcie od chkdk czy taka mozwliwosc istnieje.

--
pozdrawia
	yorgus