Re: miganie LCD

Autor: yorgus <yorgus_at_terramail.pl>
Data: Tue 25 Nov 2008 - 16:19:56 MET

Dnia Tue, 25 Nov 2008 15:55:36 +0100, Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "yorgus"
>
> Oczywiście zdajesz sobie sprawę z tego, że twoje "doświadczenie" nic nie
> mówi o częstotliwości modulacji?

Sluchaj "specjalisto" nie chce mi sie z toba dyskutowac ale sprobuje.
Jak jestes kims wiecej niz dzieckiem neostrady to napisz:
- dlaczego uwazasz za bledne uzycie terminu amplituda
i nie podpieraj sie tu wikipedia. Dodam ze raczej na 90% nie masz racji
ale chetnie sie czegos nowego dowiem a o fizyce wiem sporo.
- dlaczego nic nie mowi o czestotliwosci kluczowania?
Tego nie rozumiem. Narazie to pokazujesz ze bardzo chcesz zaistniec
ale konkretnego to nic nie umiesz napisac po za przyczepieniem sie do pisowni.

--
pozdrawia
	yorgus