P5B Deluxe/WiFi-AP, a 8GB RAM.

Autor: SHARKIE <sharkie_at_epf.pl>
Data: Tue 25 Nov 2008 - 16:01:47 MET

Witam,

w chwili obecnej, mam na tej płycie zainstalowane 4 GB RAM (800 MHz) w
dwóch modułach po 2 GB i chciałbym dokupić drugi, identyczny komplet. Czy
ktoś z Was ma na tej płycie zainstalowane i działające 8 GB RAM 800 MHz?
Pytam ponieważ ostatnio gdzieś przeczytałem, że w związku z ograniczeniami
chipsetu P965, 8 GB konfiguracja zadziała tylko z pamięciami o
częstotliwości DO 667 MHz. Czy ma to cokolwiek wspólnego z prawdą? Jeśli
tak to czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć, jaką maksymalną ilość pamięci
800 MHz są w stanie obsłużyć płyty oparte na tym chipsecie?

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam,

--
SHARKIE