Re: BOOT z kontrolera PCI->SATA

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Tue 25 Nov 2008 - 12:33:14 MET

Yyy wrote:
> tak jak i u najnowoczesnoiejszego nawet dysku SATA

jesteśmy bardzo blisko, nie wspominając już o rozwiązaniach
typu SSD:

http://xbitlabs.com/articles/storage/display/wd-velociraptor_4.html

poza tym cały czas zapominasz, że PCI dzielone jest między
wiele urządzeń, i nagle te dostępne kilkadziesiąt megabajtów
nie wygląda tak okazale.

zresztą, dysk też nie musi być jeden...

> szybki interfejs SATA zostal stworzony ja na razie gruubo na wyrost i chyba
> glownie dla wygody i malych rozmiarow...

przesadzasz. zawsze przy wprowadzaniu kolejnych wersji interfejsów
podnosi się krzyk, że to tylko marketing - a później jakoś sprzęt
"dorasta", i w końcu - "przerasta" możliwości interfejsu...
chyba, że do gier używasz jeszcze np. kart graficznych PCI...

pozdrowienia,
shadow