Re: Monitor LCD 24 cale - jaki?

Autor: Aphi <aphi_at_spampoczta.onet.pl>
Data: Mon 24 Nov 2008 - 17:14:20 MET

On Mon, 24 Nov 2008 13:24:56 +0100, marfi wrote:

> T240HD nie posiada mechanicznego wyłącznika sieciowego a dotykowy - w
> efekcie monitora nie da się całkowicie odłączyć od zasilania (wyjmowanie
> wtyczki nie jest wygodne :(.

Mnie też nie odpowiada jak mi coś tam świeci po nocy (dioda uśpienia w
LCD).
Załatwiłem to kupując rozdzielacz (przeznaczony chyba do chłodzenia
wodnego). Wpięte mam tam te urządzenia, których mi nie trzeba przy
wyłączonym kompie (monitor, głośniki itp.). Rozdzielacz ten ma kabel z
molexem który wpina się w komputerze. Po wyłączeniu kompa i zaniku napięcia
na molexie przez ten kabelek rozdzielacz dostaje sygnał by odłączyć
napięcie na gniazdkach.

Rozwiązanie to spisuje się u mnie świetnie już kilka lat.

--
~~~~      Pozdrawiam    Aphi