Re: Monitor LCD 24 cale - jaki?

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Mon 24 Nov 2008 - 13:24:56 MET

Użytkownik "jijomo" <jijomomalpa@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gge50a$2ab$1@sunflower.man.poznan.pl...

> Mozesz rozwinac to "prawie"? :)

  T240HD nie posiada mechanicznego wyłącznika sieciowego a dotykowy - w
efekcie monitora nie da się całkowicie odłączyć od zasilania (wyjmowanie
wtyczki nie jest wygodne :(.
  To jeszcze nie jest bolesne ale mój egzemplarz po "wyłączeniu", po
kilkudziesięciu minutach (ok. 50) powtórnie się włącza i po kilku sekundach
wyłącza - powoduje to zaburzenie pracy systemu graficznego (drugiego,
działającego w tym czasie monitora) bo np. przełącza kartę video z trybu
teatralnego w standardowy. Nie potrafię tego efektu wyeliminować i nie wiem
czy to naturalne zachowanie czy błąd w oprogramowaniu.

--
marfi