Re: AMD czy Intel, wymiana czy się wstrzymać?

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 24 Nov 2008 - 16:49:13 MET

> a dlaczego chcesz zmienic sprzet?

Athlon X2 6000 to jednak niezła grzałka w porównaniu z najnowszymi Core2Duo
45nm. seria E7200-8600 . Ja niedawno pognałem X2 6400 chociaż był jeszcze
wystarczający. Zużycie prądu przez procesor spadło z około 100 do 35 W w
stresie co też jest dość sporym osiągnięciem. Wydajnościowo seria E też dość
mocno góruje nad 2-rdzeniowymi Athlonami. AMD trochę jednak przespało
sprawę. 45nm AM2 tanie i energooszędne 2-rdzeniowe Athlony byłyby hitem na
rynku a tak niestety w tej dziedzinie dominuje Intel.