Re: chipsety

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 24 Nov 2008 - 14:37:01 MET

Ola (Poland) wrote:
> zadałam pytanie o procesory i chipsety ale najwidoczniej tego nie widzisz.
> jeśli nie wiesz to nie odpisuj, nie każę Ci pisać referatu tylko proszę o
> pomoc.
> btw oo napiszę jakieś mocniejsze słowa i zaraz taki odzew:O będę musiała
> chyba częściej stosować.
> miałam nadzieję że znajdą się tu osoby, które służą pomocą a nie szukaniem
> na DA i NK. przykro mi ale nawet w tym nie trafiliście.. nie jestem osobą ze
> zdjęć. niestety muszę to napisać.. skoro twierdzicie że ja jestem żałosna,
> [...]

Dobra, teraz już całiem poważnie...
Masz 17lat i zbliża się matura. Na dzień dzisiejszy obowiązkowy jest
egzamin z języka polskiego i tam też jest tzw. czytanie ze zrozumieniem.
W tym momencie powinnaś wrócić do swojego pytania: "mógłby ktoś napisać
jakie są teraz najlepsze chipsety firmy AMD i Intel?". Jakiej się
odpowiedzi się spodziewasz? Czy mam Ci opisać te w serwerach, czy może
montowane w netbookach? Czy jak ktoś zada pytanie: "jakie są najlepsze
samochody Volvo i Renault" to co - opisywać te dostawcze, a może
te miejsce, lub wyścigowe? Czy miałaś na tyle odwagi, żeby zapytać
tego złego gugla o 'przegląd chipsetów'?

Czy ktoś na Ciebie 'bluzgał'? Czy myślisz, że tutaj jest jakaś
forma telefonu zaufania, gdzie nagle 10 osób będzie Cię dopytywać
o szczeg. i jeszcze wiedząc, jak cierpisz pisząc ten referat dodadzą
"poooopieraaaaamy Cięęęęę".

ps. przeoczyłem wątek, gdzie ktoś pisał, że "jesteś żałosna", czy
pomyliła Ci się jakaś wypowiedź z innego forum?

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,