Re: chipsety

Autor: Ola \(Poland\) <faziol_at_op.pl>
Data: Mon 24 Nov 2008 - 14:16:01 MET

zadałam pytanie o procesory i chipsety ale najwidoczniej tego nie widzisz.
jeśli nie wiesz to nie odpisuj, nie każę Ci pisać referatu tylko proszę o
pomoc.
btw oo napiszę jakieś mocniejsze słowa i zaraz taki odzew:O będę musiała
chyba częściej stosować.
miałam nadzieję że znajdą się tu osoby, które służą pomocą a nie szukaniem
na DA i NK. przykro mi ale nawet w tym nie trafiliście.. nie jestem osobą ze
zdjęć. niestety muszę to napisać.. skoro twierdzicie że ja jestem żałosna,
najpierw spójrzcie na siebie. nie wydaje mi się żebym robiła obory w
internecie, poprosru oczekiwałam pomocy a nie deszczu bluzgów.