Re: AMD czy Intel, wymiana czy się wstrzymać?

Autor: szary móżyn <brak_at_adresu.email>
Data: Mon 24 Nov 2008 - 14:27:38 MET

Andrzej Libiszewski napisał:

> Ale powiedz, używałeś kiedyś Cool&Quiet? Bo z tego co piszesz, wygląda że
> nie :)

Jakieś 2 lata na sockecie 754 i około rok na AM2. Stosunkowo
niedawno zorientowałem się, że to kicha i przy całkiem
sporej liczbie zadań nie obciążających dostatecznie mocno
cpu - ślimaczy się z taktowaniem na 1Ghz. C&Q to porażka i
trzeba je robić samemu software'owo.

> Dopłacić można zawsze i za wszystko. Nie zawsze z sensem. Pytanie tylko: po
> co?

No właśnie, mnie na przykład wystarcza najtańsza płyta na
p31/g31 w cenie zbliżonej do 690v na amd. Jak ktoś
potrzebuje to sobie kupi lepszą

> No, to faktycznie jest się czym podniecać :)

W porównaniu z tym, że na AM2 zabawa kończy się na bodajże
6000+ Brisbane, to raczej jest.