Re: [lekkie NTG] PGA370 i niski radiator

Autor: Mateusz Viste <mateusz.visteATmailDOTru_at_invalid.invalid>
Data: Mon 24 Nov 2008 - 14:15:42 MET

В Понедельник 24 ноября 2008 13:26, Jan Bartnik писал:
> Od jakiegoś czasu poszukuję niskiego ale wydajnego radiatora na procesor
> pod PGA370. Jak niskiego? 25 mm maksymalnie. Na jednym z naroĹźnikĂłw nie
> może też specjalnie wystawać poza procesor - inaczej będzie zawadzał o RAM
> albo o kondensatory.

Kilkakrotnie spotkałem się z podobnymi problemami. Dotychczas nie wymyśliłem
nic lepszego od kupienia radiatora o rozmiarach w miarę zbliżających się do
moich potrzeb i rzeźbienie go szlifierką kątową :-)
Wymaga troszkę wprawy, ale po drugim lub trzecim zdewastowanym radiatorze
człowiek zaczyna łapać o co chodzi ;-)

Pozdrawiam,
Mateusz Viste