Re: AMD czy Intel, wymiana czy się wstrzymać?

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.USUNTO.pl>
Data: Mon 24 Nov 2008 - 13:07:03 MET

Dnia Mon, 24 Nov 2008 11:37:11 +0100, szary móżyn napisał(a):

> 2. a jeśli nawet nie wierzę testom, to i tak mam procesor,
> który po podkręceniu w idle praktycznie się nie grzeje, nie
> bierze więcej prądu. Nie muszę włączać jakiegoś speedstepa
> czy nie daj Boże beznadziejnego, spowalniającego Cool &
> Quiet tylko spokojnie pracuję sobie na > 3Ghz bez grzałki w
> kompie i świadomości że licznik prądu tyka.

Ale powiedz, używałeś kiedyś Cool&Quiet? Bo z tego co piszesz, wygląda że
nie :)

> 3. wszystko to możliwe na tanim mobasie ~200zł typu jakieś
> P31/G31 od gigabyte, która oczywiście będzie dość biednie
> wyposażona ale zawsze można trochę dopłacić za dodatkowe 18
> portów USB, 15 SATA i co tam komu jest niezbędne do życia

Dopłacić można zawsze i za wszystko. Nie zawsze z sensem. Pytanie tylko: po
co?

> 4. Mam od ręki możliwość wsadzenia Core Duo serii 7x00,
> 8x00, które będą jeszcze lepsze i prawdopodobnie będą
> jeszcze lepiej się kręcić. Co do Quadów to nie wiem, czy na
> takiej płycie by to miało sens, więc tu można by ewentualnie
> przemyśleć i zainwestować te 100zł więcej w mobo, jeśli
> planujemy 4 rdzenie.

No, to faktycznie jest się czym podniecać :)

Maszynka do wydawania pieniędzy pracuje :)

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX