Re: Dell 2408 monitor

Autor: Blade Runner <natas_at_op.pl>
Data: Fri 21 Nov 2008 - 14:10:42 MET

Posiadm równiez 2709 w porównaniu do 2408
+ , menu, wielkość, komfort pracy , mnej odstaje od ściany, nie strzela
plastik po rozgrzniu
-, ogólnie gorszy obraz, mnej ostry bo ma większą plamkę niż 2408, gorzej
podświtlony, gorzej odwzorowuje kolory

Jeżeli tylko do grafiki to 2408 jeżeli do innych zastosowań to 2709
2709 z Polskiej dystrybucji kupiłem za 2550 brutto