Re: IDE->CF problem

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Mon 24 Nov 2008 - 00:21:45 MET

Mariusz Kruk wrote:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Mikolaj Tutak"
>
> Hmm... w sensie czy partycje podstawowe, czy wpisy w partycji
> rozszerzonej? Szczerze mówiąc, nie pamiętam.

Nie. Sa dwie metody:
1. pendrive zglasza sie jako naped niewymienny (bez sensu)
2. pendrive zglasza do systemu dwa logiczne napedy LUN i na kazdym mozna
zrobic _jedna_ partycję

Jesli na zwykłym pendrive mozna zrobic pod windowsami dwie partycje to daj
linka do "zarzadzania dyskami" - chetnie zobacze dwie zmapowane partycje na
pendrive pod windowsami.

--
pozdrawiam
      Mikolaj