Re: IDE->CF problem

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 24 Nov 2008 - 10:46:45 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Mikolaj Tutak"
>Nie. Sa dwie metody:
>1. pendrive zglasza sie jako naped niewymienny (bez sensu)
>2. pendrive zglasza do systemu dwa logiczne napedy LUN i na kazdym mozna
>zrobic _jedna_ partycję
>
>Jesli na zwykłym pendrive mozna zrobic pod windowsami dwie partycje to daj
>linka do "zarzadzania dyskami" - chetnie zobacze dwie zmapowane partycje na
>pendrive pod windowsami.

Hmm... Zrobiłem właśnie na pendrive'ie dwie partycje podstawowe pod
linuksem. Podpiąłem go potem pod XP, które w managerze dysków pokazało
mi dwie partycje, ale literę przypisało tylko do pierwszej. Przy próbach
operacji na drugiej partycji stwierdziło, że partycja jest wyłączona i
trzeba zrestartować komputer żeby ją uruchomić (!). Wyjęcie pendrive'a i
ponowne podłączenie skutkuje zawieszeniem managera dysków (usługi nie
daje się zatrzymać).

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Sorry, but I'm not programmed to handle this
\  Kruk@epsilon.eu.org   / case; I'll just pretend that you didn't  ask