Re: Glosniki 2.1 - trudny wybor.

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sun 23 Nov 2008 - 14:12:16 MET

Thomas wrote:
> Szczegolnie inetresowac mnie bedzie jak dobrze graja polecane
> przez was modele 2.0 - jak u nich z basem? Bo srodek i gora pewnie w
> miare OK.

Mam Creative M80 (brzmia swietnie, jedyna wada to trzeszczacy
potencjometr), mam stare creative DTT3500 (kiedys wyzsza polka - 5.1
firmowane przez cambridge soundworks), slyszalem T20, znam tez tansze
modele 2.1 i 5.1 creative/logitech. Moim zdaniem tylko 2.0 nadaja sie do
sluchania muzyki (choc... zalezy czego sluchasz i czego oczekujesz od
dzwieku:)), a i w filmach wypadaja one lepiej. Tanie x.1 maja zazwyczaj
mocno dudniacy subwoofer z kiepsko dajacym sie kontrolowac basem (w
dodatku mocno uwydatnionym w okolicach jednej, konkretnej czestotliwosci)
i dziura w dolnym pasmie. Zas satelity nawet w drozszych x.1 sa z reguly
gorsze, czasem wyraznie gorsze, niz w dobrych pecetowych 2.0.

k,