Re: Glosniki 2.1 - trudny wybor.

Autor: Thomas <angel_USUN_TO__at_bci.pl>
Data: Sun 23 Nov 2008 - 00:08:03 MET

Użytkownik "minstal" <minstal@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gg9g8e$27h$1@news.onet.pl...

> ciach
> A ja bym ci proponował dobry zestaw 2.0.
> Jeżeli cenisz jakość dźwięku zainteresuj się Creative Gigaworks T20.
> Co prawda mają kilka wad, ale dźwięk jest wyśmienity, a cena o połowę
> niższa od tych co wybrałeś. Mają wyjście słuchawkowe, oraz możesz do nich
> podłączyć zewnętrzne źródło dźwięku bez włączania komputera (np.
> odtwarzacz mp3). Jeżeli chcesz słuchać w nocy na słuchawkach to wydaje mi
> się, że subwoofer i tak nie będzie Ci potrzebny.

Do stricte muzyki (z CD Audio) noca na sluchawkach, czy w dzien mam osobny
zestaw audio :). To co szukam, to glosniki do kompa, takie ktore beda
ladnie graly (sluchanie muzy podczas pracy z kompem, dosc sporo gier,
czasem jakis film), a jednoczesnie wieczorami umozliwia mi podlaczenie
sluchawek (tak by nie draznic domownikow). Same glosniki nie musza miec
ogluszajacego i rozrywajacego basu. Jutro moze przejde sie do jakiegos
Saturna, badz Media i poslucham paru modeli. Szczegolnie inetresowac mnie
bedzie jak dobrze graja polecane przez was modele 2.0 - jak u nich z basem?
Bo srodek i gora pewnie w miare OK.

Thomas