Re: IDE->CF problem

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 23 Nov 2008 - 14:04:28 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Mikolaj Tutak"
>Identycznie. Pendrive z dwoma partycjami tez nie odczytasz ;-)

Nie. Tego akurat jestem stuprocentowo pewien. Pendrive z więcej niż
jedną partycją montuje się pod kolejne wolne literki. (co sprawia spore
problemy jak masz f: i g: zajęte przez dysk sieciowy)

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Przy    zderzeniu   betonu   z   elektroniką
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' najczęściej wygrywa beton(Krzysztof Ziętara)