Re: IDE->CF problem

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Sun 23 Nov 2008 - 23:07:45 MET

Mariusz Kruk wrote:

> Nie. Tego akurat jestem stuprocentowo pewien. Pendrive z więcej niż
> jedną partycją montuje się pod kolejne wolne literki. (co sprawia
> spore problemy jak masz f: i g: zajęte przez dysk sieciowy)

Ale z wieloma partycjami czy podzielony za pomoca logicznych napędów tzw.
LUN? Bo jesli chodzi o zwykle parycje to nadal twierdze ze sie nie da, chyba
ze jakis kontroler pendrivea oszukuje lekko windowsy.

Wlasnie zrobilem taki maly test (dwie partycje FAT16 zalozone pod linuxem):
http://img149.imageshack.us/img149/1245/pendrive2partwinvr3.png

--
pozdrawiam
      Mikolaj