Re: Ci?????????????????????????

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Sat 22 Nov 2008 - 20:44:29 MET

Tomasz Fabiszewski jest autorem poniższej notatki:

> Niekoniecznie, nawet poprawne ustawienie napiêæ i timingów nie musi
> skutkowaæ dobrym dzia³aniem

masz racje.

>( sk³adam kompy zawodowo ).

prywatnie mógłbyś skonfigurować czytnik

> Wy¿ej wymieniona
> p³yta nie jest w stanie pracowaæ dobrze, przy 4 modu³ach po 2GB OCZ reaper
> 5-5-5-15 2.2V. Wysypuje siê wcze¶niej lub pó¼niej najczêsciej w ciagu 2h.
> Natomiast asus ma w li¶cie referencyjnej tylko 2 modele, które s± w stanie
> pracowaæ przy tej szynie ( 1066 ) poprawnie wed³ug opisu s± to Corsair
> Dominator 5CD.

zakładając, że się nie pomyliłem i to są te Patrioty - to dobry
przykład: według PDFa producenta nie gwarantuje on kompatybilności z
moją płytą, w sieci też znajdziesz mnóstwo problemów "Patriot i
Gigabyte", a pracują, tylko, że dla stabilności nie wystarczyły opcje
"auto". być może ASUS pokpił sprawę, choć nie widziałem wersji Deluxe,
ale zwykły P5Q nie miał żadnych problemów z pamięciami jakie mu wtykałem
(Corsair, Patriot, Kingston).

> Powiem tak sk³adanie czasami wypasów to mêka , bierze siê
> topowe elementy ró¿nych producentów i to nie chce ze sob± wogóle dzia³aæ.
> Poprostu nie ma szans, ¿eby producenci mogli wszytko przetestowaæ.

to nic personalnego, ale jak widzę "zawodowców" w serwisach to mnie krew
zalewa - nie da się, to nie będzie działać, a poza tym to pan handlowiec
poleci coś "lepszego", czytaj droższego albo jest na stanie. są
przypadki beznadziejne, ale niejednego "wypasa" składałem i wszystkie
działały. ale może ja mam złe pojęcie o wypasie (tzn. klasy sprzętu nie
definiuje ilość dopisków extra i turbo)

> i rozumiem, ¿e kazdy chce mieæ
> super sprzêt, ale ciê¿ko czasmi klientowi wyt³umaczyæ dlaczego jego sprzêt
> za 10kz³ nie ma prawa stabilnie dzia³aæ przecie¿ wybra³ najlepsze
> komponenty - czytajmy najdro¿sze.

no właśnie, nie zawsze, ale tego ludziom (a właściwie dzieciom), którzy
chcą się pochwalić kolegom nie wytłumaczysz. ;)

--
                 _____