Re: Ci?????????????????????????

Autor: Tomasz Fabiszewski <tomfab_at_aster.pl>
Data: Sat 22 Nov 2008 - 13:18:35 MET

Użytkownik "Szarlih" <szarlihy@wp.pl> napisał w wiadomości
news:gg8lv3$oh$1@inews.gazeta.pl...
> Tomasz Fabiszewski jest autorem poniższej notatki:

> Extrem coś tam brzmi jak Patriot, który pracuje na 2.1-2.2V zamiast
> standardowego 1.8 i to może być problem.

Niekoniecznie, nawet poprawne ustawienie napięć i timingów nie musi
skutkować dobrym działaniem ( składam kompy zawodowo ). Wyżej wymieniona
płyta nie jest w stanie pracować dobrze, przy 4 modułach po 2GB OCZ reaper
5-5-5-15 2.2V. Wysypuje się wcześniej lub później najczęsciej w ciagu 2h.
Natomiast asus ma w liście referencyjnej tylko 2 modele, które są w stanie
pracować przy tej szynie ( 1066 ) poprawnie według opisu są to Corsair
Dominator 5CD.Powiem tak składanie czasami wypasów to męka , bierze się
topowe elementy różnych producentów i to nie chce ze sobą wogóle działać.
Poprostu nie ma szans, żeby producenci mogli wszytko przetestować. Osobiście
preferuję mocne średniaki z punktu widzenia serwisanta. Z punktu widzenia
klienta lubię sobie dogodzić ( ale to naprawdę zabiera dużo czasu
skompletowanie takiego zestawu, duzo czytania pdf do przejżenia i
papierkowej roboty, dlatego moje kompy składam na 2-3 lata później co
najwyzej grafe się wymiena dysk albo ram ) i rozumiem, że kazdy chce mieć
super sprzęt, ale ciężko czasmi klientowi wytłumaczyć dlaczego jego sprzęt
za 10kzł nie ma prawa stabilnie działać przecież wybrał najlepsze
komponenty - czytajmy najdroższe.

Pozdrawiam