Re: najwiekszy pendrive

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 22 Nov 2008 - 20:29:36 MET

Proces vcore <mail@vcore.pl> zwrócił błąd:

> tzn Sugerujesz ze wszystkie peny o takich pojemnosciach to
> przeprogramowane 8gigowce? wlaczajac w to Kingstony i OCZ ?:D

Po prostu na allegro łatwo wtopić kupując takie coś. Prawdziwe 64 GB,
jak np. ten (link tylko informacyjny, bo to nie sklep polski):
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16820233072
są, ale jak można przeczytać w opisach niezbyt zachwycają. Mają po
prostu słaby czas zapisu, wolniejszy _kilka_ razy niż w szybkich kartach
CF tej samej pojemności. Nie bardzo wiem do czego to stosować poza
przechowywaniem backupów, bo codzienne używanie jest za wolne (chyba że
głównie do odczytu), a Live OSy się zacinają co chwila.

BTW on nie ma 64 GiB tylko właśnie 64 GB, zwyczajem innych flaszek i
HDD.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8