Re: plyty glowne zlacze ISA

Autor: radxcell <sp____ks_at_o2.pl>
Data: Sat 22 Nov 2008 - 18:37:32 MET

*BartekK* wrote in <news:gg8q8b$95q$1@nemesis.news.neostrada.pl>:
> "sprawdzać tak sobie" wcale nie oznacza że będzie niestabilny system, to
> by była bzdura
> Przemysłówki mają to do siebie, że zero OC, zero bajerów
czym sa bajery? spodziewam sie ze i tak bedzie wiecej mozliwosci niz w moim
Abicie BX133

> zarządzanie poborem prądu marne (bo to usypiać się nigdy nie ma),
moj komp i tak przewaznie pracuje na 100% CPU lub jest wylaczony.

> wydajność przeważnie mniejsza
w jakis powazny sposob czy rzedu 2-3%?

> odporność na zakłócenia, wszystkie porty odpowiednio pozabezpieczane
> przed przepięciami
to jest fajne

> ale również generacja własnych zakłóceń
> wielokrotnie wyższa, bo w środowisku przemysłowym to nie problem, często
> np piszczące cewki przetwornicy wokół procesora itp
i tu mnie zatrzymales w miejscu. bardzo mocny argument "przeciw". czy takie cos
podlega ewentualnej wymianie lub jest do sprawdzenia przy kupnie? i skoro
generuje duze zaklocenia, to moze je zbierac GUS... :(

dzieki, pozdr, R