Re: plyty glowne zlacze ISA

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sat 22 Nov 2008 - 12:17:01 MET

radxcell pisze:
> tu mnie zaciekawiles - wydawalo mi sie ze plyta przemyslowa jest odporniejsza na
> czynniki zewnetrzne i zaklocenia, wiec daje duzo stabilniejszy system...?
"sprawdzać tak sobie" wcale nie oznacza że będzie niestabilny system, to
by była bzdura
Przemysłówki mają to do siebie, że zero OC, zero bajerów, zarządzanie
poborem prądu marne (bo to usypiać się nigdy nie ma), wydajność
przeważnie mniejsza, większy zakres temperatur pracy, dużo większa
odporność na zakłócenia, wszystkie porty odpowiednio pozabezpieczane
przed przepięciami itp - ale również generacja własnych zakłóceń
wielokrotnie wyższa, bo w środowisku przemysłowym to nie problem, często
np piszczące cewki przetwornicy wokół procesora itp