Re: Asus Xonar Dx + Winfast PxPVR2200 problem

Autor: ggs <ggs__at__konto.pl>
Data: Fri 21 Nov 2008 - 21:08:09 MET

Radek Kaczyński wrote:
> Mam następujący problem z kartą Asus Xonar DX. Posiadam kartę TV
> Leadteka PxPVR2200 podłączoną do karty dźwiękowej za pośrednictwem
> wewnętrznego gniazda AUX. Nie mam jednak możliwości regulacji poziomu
> głośności sygnału z karty TV (nie wiem jak to ustawić), bo w
> sterownikach karty muzycznej w zakładce "odtwarzanie" nie ma
> regulacji dla AUX. Jest: wave, syntezator sw i odtwarzacz CD.
> Natomiast dla opcji "nagrywanie" mamy: stereo mix, mikrofon, aux,
> wejście liniowe, wave. Szczerze mówiąc nie wiem, czy jest to jakoś
> [...]

Jest tylko w opcji nagrywanie - w Twoim przypadku bedzie to AUX.
Inna jeszcze sprawa , że (nie wiem jak PVR2000) u mnie w Expercie mam
ustawione na max a jednak sygnal moglby byc nieco glosniejszy. Bardziej to
sprawa Xonara niz karty TV gdyz w poprzedniej karcie Creative'a bylo
glosniej.

*
Xeon X3350,P5E3 Premium/Wi-Fin,4GB/1333,SapphHD4850
Xonar D2X, CL-InspireP580 5.1,TV2000XPExp, 20WGX2Pro
3xST3500320NS, GGW-H20L / GSA-H55L, CMPSU-450VX