Re: Asus Xonar Dx + Winfast PxPVR2200 problem

Autor: Radek Kaczyński <rkaczynski2_at_tlen.pl>
Data: Sat 22 Nov 2008 - 00:25:31 MET

Próbowałeś na "odtwarzaz CD"?

tak - nie działa. przesuwa się co prawda suwak, ale bez efektu

> Jest tylko w opcji nagrywanie - w Twoim przypadku bedzie to AUX.
> Inna jeszcze sprawa , że (nie wiem jak PVR2000) u mnie w Expercie mam
> ustawione na max a jednak sygnal moglby byc nieco glosniejszy. Bardziej to
> sprawa Xonara niz karty TV gdyz w poprzedniej karcie Creative'a bylo
> glosniej.

to może doprecyzuję:
w aplikacji "winfast pvr2" mam dwie opcje dotyczące ustawień dźwięku w
zakładce "ustawienia urządzenia". dwa okienka z urządzeniami do wyboru. dla
ustwienia poziomu głośności w trakcie ODTWARZANIA jest to "wyjście audio -
ustawiania", a dla ustalenia skąd pobierany jest dźwięk w trakcie ZAPISU:
"linia nagrywania". w pierwszym oknie mogę wybrać jedno z urządzeń
systemowych z sekcji "odtwarzanie", w drugim z "nagrywania". problem polega
na tym, że w rozwijanym oknie "wyjście audio - ustawienia" NIE MA
faktycznego źródła dźwięku, czyli gniazda urządzenia dodatkowego (aux). nie
ma i nie mozna go dodać ("odptaszkować") za pośrednictwem: regulacja
głośności/opcje/właściwości/odtwarzanie bo NIE MA TAM W OGÓLE TAKIEJ OPCJI.
Krótko mówiąc brak regulacji głośności dla gniazda aux na WYJSCIU, a tego
wymaga oprogramowanie do mojej karty tv. o ile chcę regulować poziom
głośności za jego pośrednictwem lub przy pomocy pilota. i przyznaję, że
jeśli nie da się tego jakoś obejść, to dla mnie xonar pozostanie lipnym
urządzeniem. jest to pierwsza karta, z którą mam tego typu problem. mam
jednak nadzieję, że ktoś mnie jednak oświeci i będę mógł tę opinię
odszczekać