Asus Xonar Dx + Winfast PxPVR2200 problem

Autor: Radek Kaczyński <rkaczynski2_at_tlen.pl>
Data: Fri 21 Nov 2008 - 00:09:42 MET

Mam następujący problem z kartą Asus Xonar DX. Posiadam kartę TV Leadteka
PxPVR2200 podłączoną do karty dźwiękowej za pośrednictwem wewnętrznego
gniazda AUX. Nie mam jednak możliwości regulacji poziomu głośności sygnału z
karty TV (nie wiem jak to ustawić), bo w sterownikach karty muzycznej w
zakładce "odtwarzanie" nie ma regulacji dla AUX. Jest: wave, syntezator sw i
odtwarzacz CD. Natomiast dla opcji "nagrywanie" mamy: stereo mix, mikrofon,
aux, wejście liniowe, wave. Szczerze mówiąc nie wiem, czy jest to jakoś
ustawialne. Czy ma ktoś może taki zestaw, względnie jakiś pomysł co z tym
fantem zrobić?

Z góry dzięki za sugestie.

Radek