Re: Awaria (?) monitora

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 21 Nov 2008 - 08:09:38 MET

> Vituniu, wszystko prawda, tylko, że... przesadzasz. :)

Oczywiscie... Przesada jest wpisana w ironie. :)

> Jeżeli chcesz się przekonać, to po prostu pożycz gdzieś
> na tydzień LCD, a później dobrowolnie go oddaj,
> podłącz bańkę i wtedy powiedz, że bańka lepsza.

Nie czytasz watku uwaznie: na codzien pracuje
na (bardzo przyzwoitym) LCD. :)

Malo tego - jestem z niego zadowolony. Co jednak nie
przeszkadza mi dostzregac jego wad... Zwlaszcza, ze
dotykaja elementow, na ktorych najbardziej mi zalezy.

pozdrawiam,
Vituniu.