Re: IDE->CF problem

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_at_WYWAL.ens.net.pl>
Data: Thu 20 Nov 2008 - 22:46:39 MET

Mariusz Kruk pisze:

> Jakie "skonfigurowane jako fixed disk"? Od tego czy jest to fixed, czy
> nie fixed, to jest kontroler. Jak włożysz kartę w czytnik na USB, będzie
> removable. Jak podepniesz przez przejściówkę CF-IDE, nie ma siły, żeby
> nie pokazało się jako normalny dysk.

Kiedyś pytałem na innej grupie o karty CF. Link do wątku jest tutaj

http://www.tech-archive.net/Archive/WinXP/microsoft.public.windowsxp.embedded/2005-07/msg00022.html

Z niego wywnioskowałem, że moje problemy z założeniem >1 partycji
wynikają z "removable"/"fixed". Karty CF używałem przez przejściówkę
PCMCIA. Może to też ma znaczenie.

--
pozdrawiam
Piotr