Re: IDE->CF problem

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 20 Nov 2008 - 13:54:10 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Rezmer"
>Całkiem dowolnie, to nie. Pamiętam, że kiedyś próbowałem założyć na CF
>dwie partycje pod XP. Tylko kilka producentów kart sprzedaje je
>skonfigurowane jako fixed disk. Zdecydowana większość kart sprzedawana
>jest jako removable disk, co utrudnia założenie więcej niż 1 partycji
>(przynajmniej pod Win).

Jakie "skonfigurowane jako fixed disk"? Od tego czy jest to fixed, czy
nie fixed, to jest kontroler. Jak włożysz kartę w czytnik na USB, będzie
removable. Jak podepniesz przez przejściówkę CF-IDE, nie ma siły, żeby
nie pokazało się jako normalny dysk.
(i nie wiem co miałeś za problemy z zakładaniem więcej niż jednej
partycji na nośniku wymiennym, ale to już inna sprawa).

--
  Kruk@ -\                   | Borger  King:  "Have it our way, your way is
          }-> epsilon.eu.org | irrelevant"