Re: IDE->CF problem

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 20 Nov 2008 - 23:05:08 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Rezmer"

>Kiedyś pytałem na innej grupie o karty CF. Link do wątku jest tutaj
>
>http://www.tech-archive.net/Archive/WinXP/microsoft.public.windowsxp.embedded/2005-07/msg00022.html
>
>Z niego wywnioskowałem, że moje problemy z założeniem >1 partycji
>wynikają z "removable"/"fixed".

Łomatko. Zdarzyło mi się IIRC zakładać więcej niż jedną partycję, więc
ciężko mi sobie wyobrazić, żeby nawet to MS potrafił spaprać. Ale skoro
twierdzisz, że miałeś problemy, nie mam podstaw żeby Ci nie wierzyć.

>Karty CF używałem przez przejściówkę
>PCMCIA. Może to też ma znaczenie.

Duże.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ THIS    PUNISHMENT   IS   NOT   BORING   AND
\  Kruk@epsilon.eu.org   / POINTLESS(Bart  Simpson  on  chalkboard   in