Re: Brother DCP-7030 + print server

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Thu 20 Nov 2008 - 22:35:14 MET

Użytkownik <AdamC4Spam@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1dd1d86d-d073-4fe2-b703-a4408a74ba3a@j39g2000yqn.googlegroups.com...

Jakiej firmy print servery warto spróbować? To trochę ryzyko, bo w
razie niepowodzenia jest niepotrzebny koszt.
========
Należy uprzedzić sklep o możliwości zwrotu.

Interesuje mnie w zasadzie wyłącznie drukowanie przez sieć. Przy
skanowaniu i tak trzeba być przy urządzeniu, więc mogę się wtedy
przepiąć na bezpośrednie połączenie komputera i drukarki przez USB.
========
Pierwsza rada to kupować model jak najnowszy. Firma tu nie ma nic do rzeczy.
To parę modeli, które być może zaspokoją twoje potrzeby: TP-Link TL-PS210U,
TrendNet TE100-MP1U, PCi PlanexMini 101M, NetgearPS121v2, HP USB Network
Print Adapter.