Brother DCP-7030 + print server

Autor: <AdamC4Spam_at_gmail.com>
Data: Thu 20 Nov 2008 - 15:46:19 MET

Witam!
Chciałbym połączyć laserowe urządzenie wielofunkcyjne Brother DCP-7030
(GDI) poprzez print
server USB? Podobna drukarka z wbudowanym print serverem kosztuje
ponad dwa razy więcej, więc jest się o co bić.
Kłopot polega na tym, na liście kompatybilności żadnego ze
znalezionych przeze mnie w sieci print serwerów nie znalazłem żadnej
drukarki choćby podobnej do mojej (ani z poztywnym ani z negatywym
wynikiem testu).
Jakiej firmy print servery warto spróbować? To trochę ryzyko, bo w
razie niepowodzenia jest niepotrzebny koszt.
Interesuje mnie w zasadzie wyłącznie drukowanie przez sieć. Przy
skanowaniu i tak trzeba być przy urządzeniu, więc mogę się wtedy
przepiąć na bezpośrednie połączenie komputera i drukarki przez USB.
Adam C.