Re: Ktory komputer typu Eee PC posiada...

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Thu 20 Nov 2008 - 16:09:42 MET

Z wrote:

> Z TV-Out nie widziałem, tak samo nie ma żaden HDMI.
> Natomiast Gigabitowy LAN ma HP Mini Note 2133. Właśnie chce go kupić.

Co do rzeczy zbudowanych na platformie Atoma - chyba w najbliższym
czasie nie ma się co spodziewać 1Gb dla LANu (jest w Atom330,
ale niezbyt to pasuje pod netbooki).

Ten Via C7-M to bardzo słabiutki procesor, nawet w stosunku do Atoma.
Zależy, do czego chcesz używać netbooka.
W HP fajna sprawa to ten 1Gb i bluetooth. Głośniki są dużym plusem.
HP jednak ma wadę, która *całkowice go dyskwalifikuje* wg. mnie.
Dla mnie netbook to też b.częste "grzanie jajek" (na kolanach).
Kąt rozwarcia ekranu jest totalnie ograniczony. Netbook ten nie nadaje
się także do pracy na kolanach, bo (moim zdaniem) grzeje się cholernie,
przynajmniej prawa strona (i to uważając na zamykanie otworów
wentylacyjnych).

Jako ciekawostka - netbook ten jest wyposażony w specyficzne USB,
z własnym zasilaniem (takie cudo HP). Można obciążyć nawet do 20W. Jest
to świetne, jak wozimy ze sobą pasywny hub USB i podłączamy urządzenia,
które lubią sporo prądu (np. czytnik DVD, dysk zewnętrzny itp.).

Aaaa- podstawowa bateria to jakaś masakra. Przy ciągłej pracy
(obciążony, ale nie jakieś 3DMark, tylko WiFi id.) to jakieś 1h20m.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,