Re: IDE->CF problem

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_at_WYWAL.ens.net.pl>
Data: Thu 20 Nov 2008 - 09:22:48 MET

Yyy pisze:

> czy taki "dysk" na CF mozna dowolnie formatowac, zakladac partycje, oznaczac
> ktora jest boot-partycja i inne dowolne rzeczy ktore oferuje np. PQmagic?

Całkiem dowolnie, to nie. Pamiętam, że kiedyś próbowałem założyć na CF
dwie partycje pod XP. Tylko kilka producentów kart sprzedaje je
skonfigurowane jako fixed disk. Zdecydowana większość kart sprzedawana
jest jako removable disk, co utrudnia założenie więcej niż 1 partycji
(przynajmniej pod Win).

--
pozdrawiam
Piotr