Re: Awaria (?) monitora

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 20 Nov 2008 - 11:18:51 MET

> ok więc porada jest taka - naprawa może Ci się nie opłacać (chyba że bez
> kitu woliz CRT i kochasz ten swój , a LCD są be), a jak kupisz dobrego
> LCD to zobaczysz jaki obraz może być pikny :)

Zwlaszcza czern, Panie... Pikna jest... Srebrzysto szara taka... No cudna
wprost.
A to podswietlanie? No opisac nie sposob... jak taka tecza za serce
chwycic potrafi...
A te bity? No Panie... Na co komu az 8? Tylko zamieszanie wprowadza...

pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
Tak - mimo braku emotek - to ironia byla.

PS2:
I nie... nie upieram sie przy CRT. Wrecz przeciwnie - chetnie przesiade
sie
na panel jakis. Ze wzgledu na miejsce na biurku i zuzycie energii chocby.
Mysle jednak, ze poczekam sobie az IPS stanieje jeszcze o pare stowek.
A moze moja "banka" dotrwa do OLED'a? Kto wie. :)