Re: jaki lapek do 3500 wszystkomający i dobry ?

Autor: Brodi <madmax81_at_ilovespam.interia.pl>
Data: Wed 19 Nov 2008 - 23:30:01 MET

Piotrek pisze:

> 3 kg notebook z przewidywanym czasem pracy na bateri 2 godz(pewnie przez
> pierwsze 2-3 mies a potem jeszcze mniej) to wypas ?:)

rybki albo akwarium :]

dobra grafa i długa praca na baterii to zawsze się wyklucza
a lekki plastikowy laptop jest delikatny
thinkpad x60s na 8cell baterii ciągnie gg ponad 5 godzin :]
wybierz coś , to zawsze będzie kompromis.
sony vaio to dobra grafa i długa praca na baterii ... ale cena już nie
dla ciebie :]