Re: jaki lapek do 3500 wszystkomający i dobry ?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Thu 20 Nov 2008 - 18:39:31 MET

> dobra grafa i długa praca na baterii to zawsze się wyklucza
> a lekki plastikowy laptop jest delikatny

przeciez to jest oczywiste i tego nie neguje.
jedynie nie zgadzam sie ze notebook 3 kg z praca do 2 godz na bateri jest
wypas.

> thinkpad x60s na 8cell baterii ciągnie gg ponad 5 godzin :]

i to jest bardzo dobry przyklad dobrego notebooka.
maly, lekki, dluga praca na bateriach. poprostu porzadny notebook.

> sony vaio to dobra grafa i długa praca na baterii ... ale cena już nie dla
> ciebie :]

skad wiesz jaka cena jest nie dla mnie ?

sony vaio jest nie dla mnie z tego wzgledu ze jest mocno awaryjny.
korzystalem w sumie z 4 sony vaio i kazdy mial jakas usterke. to byly
jeszcze czasy kiedy sony polska nie przyznawalo sie wogole do tego ze sony
produkuje notebooki i najblizszy serwis byl w wiedniu :)

moze teraz jest troche lepiej ale uraz pozostal, do tego wyglad sony nie
przypada mi do gustu(np dioda na wtyczce od kabla zasilajacego jaka mial
jeden notebook, jak bym chcial choinke a nie notebooka to bym nie skladal
choinki po swietach :)

--
pzdr
piotrek