Re: CPU-Max wydajnosci,minimalnie ciep³y

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Wed 19 Nov 2008 - 23:41:33 MET

U¿ytkownik "Tomasz Potega" <shadow@manta.univ.gda.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:gg21c0$l5k$1@news.wp.pl...

> pewnie ma to zwi±zek z DES - do³±czone oprogramowanie te¿ zdaje siê
> wy¶wietla te dane...

No wiec wlasnie ostatnio skladalem plytke Gbyte z ta funkcja, ktora imho
jest bardziej haslem reklamowym niz rzeczywista nowa funkcja... bo jak
nazwac Eist, C1 i IntelSpeedStep (pomyslmy... des :) )
Oprocz tego w zasadzie DES nic nie robi... chyba, ze mamy na mysli rzad
diodek pokazujacych... aktualne obciazenie CPU na plycie glownej - a ktore
nie dzialaja w win dopoki nie zainstalujemy oprogramowania des ;)))

Pytanie, czy oprocz funkcji znanych od dawna a szumnie nazwanych DES, te
plyty posiadaja dodatkowy ficzer pokazujacy pobierana energie przez CPU,
poniewaz o ile pamietam na skladanym kompie z plytka posiadajaca omawiany
ficzer, przy everscie 4.5 nie widzialem takowego "blyszczydelka" ;]

Co do testu Orthosem... nie jestem pewien czy obciaza to procesor na maksa
(tak, wiem... dwa rdzenie, dwie instancje), pewien jestem natomiast, ze OCCT
robi "burn test" maksymalnie obciazjacy kazdy rdzen.

--
doom3