Re: RAM, CPU czy może płyta główna lub XP sp3 ???

Autor: Jan Bartnik <bartnikj_at_gmail.com>
Data: Wed 19 Nov 2008 - 07:58:21 MET

Dnia Wed, 19 Nov 2008 07:35:04 +0100, rageti napisał(a):

> Nie wiem co dalej ??? Co winić ... dlaczego w teście niskopoziomowych RAM
> nis ię nie dzieje ...

To może jakiś test pod innym systemem operacyjnym? Wykluczysz ew. XP. Mam
na myśli testy typu MPrime (to samo co Prime95, tylko pod linuxa).

> Mała uwaga: Płyta Gigabyte'a jest oparta na chipsecie AMD690G, chipset
> grzeje się wprost NIEWYOBRAŻALNIE, ZDJĄŁEM radiator zmieniłem pastę na OCZ
> Ultra, ale wciąż grzeje się NIESAMOWICIE

Pasta nie służy do chłodzenia a do przewodzenia ciepła. Jeśli radiator był
gorący to znaczy, że pasta działała jak trzeba. Skoro się tak strasznie
poci to może mu wstawić większy radiator? Dla własnego spokoju ducha :)

--
Pozdrawiam,
Jasko Bartnik