Re: RAM, CPU czy może płyta główna lub XP sp3 ???

Autor: rageti <prosna_invest_at_op.pl>
Data: Wed 19 Nov 2008 - 08:09:13 MET

> Pasta nie służy do chłodzenia a do przewodzenia ciepła. Jeśli radiator był
> gorący to znaczy, że pasta działała jak trzeba. Skoro się tak strasznie
> poci to może mu wstawić większy radiator? Dla własnego spokoju ducha :)

oczywiście, zapomniałem napisać, że grzeje się jescze bardziej ale BLADEGO
POJĘCIA nie mam czy można ZA STABILNOŚĆ WINIĆ CHIPSET AMD690G, to prawie
normalne, że chpsety ze zintegrowaną grafiką tak się grzeją, ale nie powinno
to przeszkadzać w stabilność ...

Jak wykluczyć po kolei możliwych winowajców, jak juiż pisałem Prime95 wywala
się tak szybko ...

Pozdrawiam ... rageti.