Re: BOOT z kontrolera PCI->SATA

Autor: Yyy <yts_at_meansoxygen.o2.pl>
Data: Mon 17 Nov 2008 - 19:24:43 MET

michael angelo <administrator@zanim-kupisz.com> wrote in news:25d7b9d2-e9b6-
4c1d-ab2d-acad29c5714f@z28g2000prd.googlegroups.com:

> czy da sie butowac system z HDD wpietego w KONTROLER PCI sATA, i czy
>
> Nie wiem czy o to Ci chodzi, ale wystarczy w biosie ustawic dysk w
> tryb IDE i wszystko dziala.

ale czy BIOS zobacy wogole ten dysk - skoro nie siedzi w gniezdzie IDE lub
SATA samej plyty
tylko podlaczony jest do kontrolera PCI ???

> Problem występuje przy XP, ale w viscie juz chyba nie (?)

jaki problem? jesli mowa o XP to zakladamy, ze system sie juz zabutowal

ale najpierw niech to zrobi kiedy oprocz kontrolera PCI nie ma na plycie
zadnych dyskow

--
Y?