Re: tajemnicze resety komputera (dośćdługie)

Autor: olek <junak98_at_go2.pl>
Data: Mon 17 Nov 2008 - 00:29:53 MET

Piotrek pisze, a olek odpowiada ...

Jeżeli miałeś blue screeny to na pewno na dysku utworzyły się pliki
c:\windows\minidump
Jak potwierdzić że problem w sterowniku ati dowiesz się tutaj:
http://forum.purepc.pl/FAQ-f8/Debugger-Windows-lekarstwo-na-blue-screen-reset-t104416.html
Ostatnio miałem coś podobnego ze sterownikiem nvidii :-)

Jezeli chodzi o Memtest86 v3.4 to jest to wyjątkowo przestarzały program
który na obecnych
pamięciach sieje sztuczne błędy. Wiem bo ostatnio nawet sprawne pamięci
testował mi jako uszkodzone.
Dobrą alternatywną jest program memtest86+ 2.01 http://www.memtest.org/
który wykryje wszystko jak trzeba a do tego sprawnie i szybko.