Re: jaki 1 rdzeń zamiast 4 (wydajność).

Autor: uC <bla.bla_at_uc.uc>
Data: Sun 16 Nov 2008 - 21:57:02 MET

"MC" <m5c@go2.pl> wrote in message news:gfpa31$o65$1@news.dialog.net.pl...
> Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> Wręcz przeciwnie, to Ty uważasz niszę za mainstream.

to nie jest nisza, nie wiem na ile programujesz, ile projektow
infromatycznych zrobiles itd, ale wydaje mi sie ze jestes w bledzie...
oczywiscie wielu jest programistow/inzynierow oprogramowania ktorzy nie
potrafia tego robic, ew. ich managerom nie oplaca sie przepisywac starego
softwaru na nowy ale nie jest nisza!

> Dwa wątki w skromnej postaci to nie "n".

eee, juz cztery staja sie powoli standardem, nisza to 8 i wiecej

> Z tego dokładnie nic nie wynika.

well, no jak nie wynika jak wynika...

> Tu nie chodzi o stopień podstawowy, ale o porównanie wydajności procesora
> n-rdzeniowego z jednordzeniowym taktowanym n razy szybciej.

ok. w takim razie dzisiaj musleilbysy miec procesory taktowane powyzej 12
GHz, chyba by sie nie udalo...

pzdr.,
uC