Re: tajemnicze resety komputera (dośćdługie)

Autor: STranger <pisz_na_at_berdyczow.pl>
Data: Sat 15 Nov 2008 - 21:50:52 MET

Piotrek pisze:
> Wskażcie mi chociaż potencjalne przyczyny takiego zachowania mojego sprzętu,
> bo są moim zdaniem niezbyt typowe.

> zainstalowany wczoraj AVG z nową bazą wirusów znalazł tylko jedno "żyjątko" o
> nazwie Killav zlokalizowane

To niekoniecznie musi być problem sprzętowy. Czasami źle napisane
sterowniki lub nawet antywirus może powodować takie objawy. Gdy
przeczytałem, że masz AVG to od razu skojarzyłem z tym:

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=15&n=10238&Zadoscuczynienie+od+AVG

> Proszę o jakieś sugestie (ale nie w stylu-"zainstaluj od nowa system", bo to
> mogę zrobić zawsze, tylko nie wiem czy jest sens skoro zainstalowany teraz
> jest praktycznie "świeży").

A zasilacz jest na 100% sprawny i na tyle mocny, że daje radę tej
konfiguracji? Podobne objawy miał mój znajomy, który powymieniał RAM i
dyski do serwisu oddawał, a okazało się w końcu, że to zasilacz powoli
konał i siał zamęt w sprzęcie.

--
pozdrawiam
STranger