COD 4, Stalker i Farcry na full -problem z kartą hd4850?

Autor: Rafał <eMulePolice_at_skasuj.op.pl>
Data: Sat 15 Nov 2008 - 21:37:23 MET

 Witam,
Ostatnio nabyłem drogą kupna kartę graficzną palit HD4850 w celu grania na
full w najnowsze gry(ex 7600gt). Trochę poczytałem i wyszło, że wszystko
będzie śmigać hajfaj. Niestety chyba coś jest nie tak bo zacina się
strasznie. Mam vista64, 1680x1050 (22 cale), athlona x2 4200, 2 gb ram,
8.12 catalyst. Czy moje oczekiwania są nieuzasadnione ? A może coś jest nie
tak ? Karta działa na "standardowych" ustawienia i w vtune mam 6% wiatrak ,
w 3d pewnie
więcej choć z tego co widzę karta się jakoś strasznie nie grzeje. Może mam
coś źle ustawione ? Trochę sie osłabiłem bo wydałem parę złotych i w
dalszym ciągu disaster :( Jeśli nie da się grać na full to o zmniejszać ?
jakie ustawienia msą optymalne i jaką do diaska kartę trzeba by kupić by
wszystko hulało po maksie ?

--
pozdrawiam
Rafal