Re: warto dołożyć 512?

Autor: bagno <bagno_at_o2.pl>
Data: Sat 15 Nov 2008 - 13:35:41 MET

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:gfkvmh$dqq$1@inews.gazeta.pl...

> "bagno" gfj5lf$b74$1@atlantis.news.neostrada.pl

> Dla mnie 256 MiB to zbytek, gdy nie obrabiam grafiki, a mam system
> obwieszony jak choinka. :)

Niektorym szkoda czasu zeby na kazda pierdole czekac. A ci co mysla, ze 256
to dosc to chyba nigdy
nie widzieli lepszego komputera. Na dodatek im ktos mniej obeznany z
komputerem tym wiecej gownianych programow
musi miec w autostarcie. Sam do niedawna mialem P3 1000 z 256 MB ramu, potem
Celeron 2,6 z 512MB i teraz
i teraz Core 2 Duo 4600 z 2048 MB. Na poczatku tez myslalem ze 256 to tak
akurat ale wystarczy sprobowac dolozyc
wiecej i juz ciezko wrocic do czegos mniej wydajnego.