Re: Zapytanie w sprawie starocia

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Sat 15 Nov 2008 - 11:29:29 MET

Dnia Sat, 15 Nov 2008 11:22:07 +0100, JL napisał(a):

> Ja mam laptoka służbowego, więc moze to pchnąć na allegro czy oddać w dobre
> ręce do kogoś, kogo nie stać na komputer (zlalazłbym takie osoby).
> Jaki system tu możnaby zainstalować?

Sam mam podobny komp i sobie chwalę. Płyta niezła choć procek nieco cienki,
można dać dwa razy szybszy. Dyski duże, grafika może niedzisiejsza ale dla
przeciętnego grajka starczy. Sprzęt jest niezły. Jak cię stać na robienie
prezentów to sprezentuj komuś, będzie to dobry prezent. System możesz
zainstalować każdy a najlepiej zainstaluj XP oraz Ubuntu (albo coś
podobnego) na drugim dysku.
A jak chcesz sprzedać, to raczej na części. Ceny znajdziesz bez trudu na
Allegro studiując aukcje zakończone.

--
Jacek