Zapytanie w sprawie starocia

Autor: JL <jozef.liszowski_at_neostrada.pl>
Data: Sat 15 Nov 2008 - 11:22:07 MET

Witam

U ojca w biurze była wymiana sprzętu komputerowego. Dostałem w "prezencie"
jakieś pudło. Ponieważ kiepsko sę na tym znam, więc "składniki" wypiszę na
tyle na ile mi się je udało zidentyfikowac po odkręceniu obudowy. Sprzęt nie
ma systemu, po podłączeniu pojawia się tylko ekran startowy i napis, że nie
odnaleziono systemu.

A więc:
Procesor: Duron 1680MHz (tak się zgłasza)
Pamięć: w płycie są 3 kości, na ekranie pokazuje o ile dobrze przeliczyłem
1,5GB
Płyta główna: zgłasza się jako 7N400SL F5
Dyski: pokazują się dwa: SP2504C i SP1604N
Czytniki CD: są dwa DVD Pioneer 110D i LG 4165
Zasilacz: na nalepce pisze Chieftec GPS 350EB-101A
Karta graficzna: hmm... zielon płytka, duży wentylator, a czarnym markerem z
tyłu napis "9600 128/128"

Czy to jest coś warte? Czy to jakiś złom pochodzenia hipermarketowego z
dodatkami? Dodam, że jest to z biura geodezyjnego.
Ja mam laptoka służbowego, więc moze to pchnąć na allegro czy oddać w dobre
ręce do kogoś, kogo nie stać na komputer (zlalazłbym takie osoby).
Jaki system tu możnaby zainstalować?

Poradźcie coś!
Pozdrawiam!